Inici
Notícies
- La Diputació de Castelló millorarà el seu portal de transparència amb un llenguatge més clarLa sessió del Consell Provincial de Governança Participativa celebrada dimarts 20 de febrer, va acordar l’elaboració d’una proposta per a la millora del llenguatge administratiu destinada a superar les barreres que impedeixen una relació fluida entre la ciutadania i les administracions públiques. Esta proposta denominada “llenguatge clar” té com a objectiu millorar el portal de… Llegeix més: La Diputació de Castelló millorarà el seu portal de transparència amb un llenguatge més clar
- Lideratge polític, formació i rendició de comptes són claus per a consolidar la governança participativaMembres assistents a la Jornada-taller sobre reflexió per a l’elaboració de noves recomanacions sobre governança participativa. La Diputació de Castelló va convocar a representants de la societat civil per a fer un diagnòstic de la participació ciutadana i reflexionar sobre noves recomanacions que milloren i reforcen la democràcia participativa. 14 DIC 2023: La diputada de… Llegeix més: Lideratge polític, formació i rendició de comptes són claus per a consolidar la governança participativa
- La Diputació aporta la seua experiència en una jornada sobre nous reptes en participació ciutadanaL’acte es va celebrar en el Palau de les Comunicacions de València
- La Diputació incorpora la participació de la ciutadania per a continuar avançant en polítiques públiques.Imatge de la sessió inaugural del Consell Provincial de Governança Participativa en la legislatura 2023-2027. Sessió presidida per Maria Tormo.
- Acord de concessió de subvencions per al foment dels pilars del Govern Obert. Modalitat de Participació Ciutadana i Modalitat de Transparència. Edició de 2023.
- La Diputació presenta l’informe final de “El Client Misteriós” amb la recomació de crear línies de millora en procedimentsLa Diputació de Castelló ha presentat l’informe de resultats del procés participatiu “El Client Misteriós”, procés que avalua la qualitat dels serveis públics de la Diputació i la seua gestió per a una futura millora de l’atenció al ciutadà. Aquesta iniciativa, pionera en l’àmbit públic estatal i impulsada des d’abril de 2021, persegueix l’objectiu de… Llegeix més: La Diputació presenta l’informe final de “El Client Misteriós” amb la recomació de crear línies de millora en procediments
Calendari
En aquest enllaç es mostren alguns exemples de bones pràctiques realitzades per govern i ciutadans per a la transformació i millora dels serveis públics.
EXEMPLES DE BONES PRÀCTIQUES A EUROPA EN MATÈRIA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA
BONES PRÀCTIQUES DE LA DIPUTACIÓ DE CASTELLÓ EN MATÈRIA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA